Companii

Cătălin Pozdarie, Hervis: Creşterea preţurilor la energie şi la alimente a făcut ca interesul pentru produse cu o perioadă lungă de întrebuinţare, mai scumpe, să scadă

Cătălin Pozdarie, directorul general al Hervis România: Toate centrele comerciale au înregistrat anul trecut o creştere a traficului, care a revenit sau chiar l-a depăşit pe cel din anul 2019, odată cu acesta crescând şi vânzările magazinelor fizice.

Cătălin Pozdarie, directorul general al Hervis România: Toate centrele comerciale au înregistrat anul trecut o creştere a traficului, care a revenit sau chiar l-a depăşit pe cel din anul 2019, odată cu acesta crescând şi vânzările magazinelor fizice.

Autor: Cristina Roşca

27.04.2023, 00:05 169

♦ Hervis este unul dintre cei mai mari jucători din retailul de echipamente sportive, având local 48 de magazine cu vânzări de 84 mil. euro anul trecut.

În perioade de criză, consuma­torul se îndreaptă cu precădere către magazine care au o politică de preţ mai agresivă, oferind promoţii de tip discount, spune Cătălin Pozdarie, executivul care conduce operaţiunile locale ale Hervis, unul dintre cei mai mari jucători din retailul de echi­pamente sportive.

„Chiar dacă vrem să recunoaş­tem sau nu, în acest moment trecem printr-o criză. În ceea ce ne priveşte, promoţiile nu au dispărut niciodată din politica noastră comercială. Ele fac parte din ADN-ul nostru. Acest lucru ne diferenţiază faţă de con­curenţă.“

Executivul român adaugă că piaţa de retail, în general, va fi influ­enţată de scăderea puterii de cumpă­rare din cauza inflaţiei foarte mari. Deja există semnale din ţări cu eco­nomii mult mai puternice decât Ro­mânia, ţări în care veniturile popu­laţiei sunt mai mari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO