Companii

Cătălin Pozdarie, Hervis: Comportamentul de consum al românilor s-a schimbat. Interesul general pentru consumul material a scăzut, oamenii vor experienţe şi vacanţe

Cătălin Pozdarie, general manager Hervis România: Fluctuaţia costurilor materiilor prime şi instabilitatea economică la nivel global influenţează planurile noastre de dezvoltare şi investiţii.

Cătălin Pozdarie, general manager Hervis România: Fluctuaţia costurilor materiilor prime şi instabilitatea economică la nivel global influenţează planurile noastre de dezvoltare şi investiţii.

Autor: Cristina Roşca

17.07.2023, 18:45 185

Hervis este unul dintre cei mai mari retaileri de echipamente sportive din România Compania a obţinut în 2022 afaceri de 352 milioane lei, după o creştere de 17% faţă de anul anterior.

Cătălin Pozdarie, executivul care con­duce operaţiunile locale ale retailerului de echipamente sportive Hervis, spune că oamenii sunt mai puţini interesaţi să cum­pere lucruri materiale şi mai dispuşi să aloce bani pe vacanţe şi experienţe în general, aceasta fiind cea mai importantă schimbare în comportamentul de consum al românilor în ultima perioadă.

„Am observat o schimbare semnificativă în comportamentul de consum al românilor, în sensul că interesul general pentru con­su­mul material a înregistrat o scădere. Oamenii sunt acum mai interesaţi de experienţe şi va­canţe şi acordă o atenţie sporită atunci când achiziţionează alimente sau bunuri. Această schimbare reflectă o tendinţă către valoarea experienţială şi către prioritizarea aspectelor nonmateriale în viaţa de zi cu zi.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO