Companii

Brand managerul Skol: 2011 a adus primele semnale pozitive pe piaţa berii

Brand managerul Skol: 2011 a adus primele semnale pozitive pe piaţa berii

Autor: Ioana David

21.11.2011, 17:58 469

Anca Aldea, senior brand manager în cadrul Skol & imported brands în cadrul companiei URBB - United Romanian Breweries Bereprod (URBB) spune că după o perioadă de declin, 2011 a adus primele semnale pozitive pe piaţa berii, ceea ce ar putea reprezenta un punct de cotitură în industrie.

"Segmentele care au câştigat cea mai mare popularitate în acest an sunt cele economy, mainstream si imported", a spus Anca Aldea.

Ea lucrează în cadrul companiei din noiembrie 2010, în această poziţie. A absolvit Facultatea de Sociologie din cadrul Universităţii Bucureşti, şi a lucrat timp de patru ani în domeniul strategiei în agenţiile McCann Erickson şi Graffiti BBDO. Înainte de a veni la URBB a ocupat poziţia de group account director la Graffiti BBDO.

URBB a avut anul trecut o cifră de afaceri de 288,6 mil. lei (68,6 mil. euro), pierderi de 7,7 mil. lei (1,8 mil. euro) şi 311 angajaţi.

Potrivit datelor de la Registrul Comerţului, acţionarul unic al URBB este International Breweries, companie înregistrată în Olanda. Conform unor informaţii oferite anul trecut de reprezentanţii companiei, URBB este deţinută în proporţie de 24% de grupul danez Carlsberg, iar restul de 76% de mai multe grupuri din Israel şi România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO