Companii

Boehringer Ingelheim, vanzari mai mari cu 21%

26.05.2009, 16:14 33

Producatorul german de medicamente Boehringer Ingelheim, care anul trecut a raportat vanzari la pretul de achizitie catre farmacii de circa 22,7 mil. euro, a realizat in primele trei luni ale anului afaceri de 5,59 mil. euro, cu 21% mai mult fata de perioada similara a anului trecut.

"Produsele cu cele mai mari cresteri in primul trimestru sunt Mirapexin, utilizat pentru boala Parkinson, medicament care are o cota de piata de 26% si a generat vanzari de peste 1,3 mil. euro, Micardis, utilizat in hipertensiune arteriala, cu o cota de piata de 20% si Movalis, folosit in poliartrita reumatoida, cu vanzari cu 41% mai mari fata de perioada similara a anului trecut", a spus Franz Zinsberger, directorul general al reprezentantei locale a Boehringer Ingelheim.
Pe segmentul medicamentelor care se elibereaza fara prescriptie medicala si care genereaza circa 18,5% din veniturile totale ale companiei, Boehringer Ingelheim detine marci precum Dulcolax, Mucosolvan, Finalgon si Buscopan. Primele doua au adus anul trecut companiei vanzari nete de 4,23 mil. euro. "Piata de OTC-uri (medicamente fara prescriptie medicala) a inregistrat o scadere de la inceputul anului. Daca pentru produsul Dulcolax am crescut doar cu 4% fata de primul trimestru de anul trecut, pe Mucosolvan am inregistrat o scadere cu 27% a vanzarilor in aceeasi perioada", spune Zinsberger.
Pe piata autohtona, compania germana are peste 100 de angajati si o cota de piata in primul trimestru de 1,2%.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO