Companii

Blachotrapez, producător de acoperişuri deţinut de polonezi, şi-a majorat afacerile cu 27% în 2019, ajungând la 76 mil. lei

Jaroslaw Turczynski, CEO Blachotrapez România: Infrastructura rutieră rămâne o problemă majoră în România şi reprezintă, de altfel, şi unul dintre motivele pentru care am deschis a doua fabrică, la Ploieşti, după cea de la Baia Mare.

Jaroslaw Turczynski, CEO Blachotrapez România: Infrastructura rutieră rămâne o problemă majoră în România şi reprezintă, de altfel, şi unul dintre motivele pentru care am deschis a doua fabrică, la Ploieşti, după cea de la Baia Mare.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

29.01.2020, 17:00 575

Blachotrapez a intrat pe piaţa din România în 2010 şi a dezvoltat întâi fabrica de la Baia Mare, inaugurând-o pe a doua, la Ploieşti, în 2018.

Producătorul de acoperişuri Blachotrapez, deţinut de grupul polonez cu acelaşi nume, a ajuns la afaceri de 76 de milioane de lei (16 mil. euro) în 2019 pe piaţa din România, după o creştere de 27% faţă de anul precedent. Profitul de anul trecut a fost de peste două milioane de lei, în condiţiile în care, în anii anteriori, acesta a fost diminuat de investiţii.

„Ne dorim să menţinem creşterea cu două cifre (în 2020 – n. red.), cu ţinta de 28%. Previzionăm creşterea producţiei şi comercializarea unui model nou de acoperiş metalic“, spune Jaroslaw Turczynski, CEO Blachotrapez România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO