Companii

Au transformat criza de personal în oportunitate de afaceri: Doi antreprenori au pariat pe spălătorii complet automate şi au ajuns la o reţea de 11 unităţi

Investiţia iniţială într-o unitate jetPOINT variază între 25.000 şi 130.000 de euro, sumă ce cuprinde şi capitalul circulant de lucru pentru primele luni de activitate.

Investiţia iniţială într-o unitate jetPOINT variază între 25.000 şi 130.000 de euro, sumă ce cuprinde şi capitalul circulant de lucru pentru primele luni de activitate.

Autor: Cristina Roşca

26.10.2017, 00:05 1392

Investiţia iniţială într-o unitate variază între 25.000 şi 130.000 de euro.

Doi antreprenori locali au transformat criza de personal din România într-o oportunitate de business, deschizând un lanţ de spălătorii automate, care nu au nevoie de niciun salariat. Astăzi, reţea­ua numără 11 unităţi în mai multe oraşe din ţară şi o cifră de afa­ceri estimată pentru acest an la 650.000 de euro. „Povestea începe în 2002, când Florin (Goron - n.red.), un tânăr ajuns de­par­te de casă, împins de nevoie, în­cepe să spele maşini. Acolo a avut loc pri­mul contact cu indus­tria „car wash“. Întors în ţară, şi-a folosit experienţa acu­mulată şi a deschis primul lanţ de spă­lătorii auto clasice, cu capital şi acţio­nariat integral românesc, în inima Tran­silvaniei, la Cluj-Napoca“, poves­teş­te Puiu Dârlea, COO & co-fondator al spălătoriilor auto self service jetPOINT.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO