Au transformat criza de personal în oportunitate de afaceri: Doi antreprenori au pariat pe spălătorii complet automate şi au ajuns la o reţea de 11 unităţi

Autor: Cristina Roşca 26.10.2017

Investiţia iniţială într-o unitate variază între 25.000 şi 130.000 de euro.



Doi antreprenori locali au transformat criza de personal din România într-o oportunitate de business, deschizând un lanţ de spălătorii automate, care nu au nevoie de niciun salariat. Astăzi, reţea­ua numără 11 unităţi în mai multe oraşe din ţară şi o cifră de afa­ceri estimată pentru acest an la 650.000 de euro. „Povestea începe în 2002, când Florin (Goron - n.red.), un tânăr ajuns de­par­te de casă, împins de nevoie, în­cepe să spele maşini. Acolo a avut loc pri­mul contact cu indus­tria „car wash“. Întors în ţară, şi-a folosit experienţa acu­mulată şi a deschis primul lanţ de spă­lătorii auto clasice, cu capital şi acţio­nariat integral românesc, în inima Tran­silvaniei, la Cluj-Napoca“, poves­teş­te Puiu Dârlea, COO & co-fondator al spălătoriilor auto self service jetPOINT.