Companii

Arnos se lupta cu marcile proprii de paste fainoase ale retailerilor

03.05.2007, 19:59 79

Producatorul de paste fainoase Arnos Oradea, unul dintre primii cinci jucatori de pe acest segment, a inregistrat in primul trimestru din acest an vanzari in crestere cu 22%, in timp ce cifra de afaceri a companiei s-a majorat cu 24%, la 900.000 de euro, rezultate sub estimarile initiale ale companiei.
"Nu suntem in grafic in primul rand din cauza scaderii consumului, dar si a cresterii numarului de marci proprii (ale lanturilor internationale de retail)", a declarat Gere Szabolcs, directorul de marketing al Arnos.
In comparatie cu anul acesta, Arnos a obtinut in primul trimestru din 2006 o crestere de 46% a vanzarilor si de 49% a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada din anul precedent. Potrivit lui Szabolcs, compania a incheiat anul 2006 cu o cifra de afaceri de 3,4 mil. euro dupa ce in primele zece luni ale anului inregistrase o cifra de afaceri de 2,45 mil. euro, in crestere cu 47% fata de rezultatele obtinute in aceeasi perioada a anului precedent. Desi rezultatele din primul trimestru sunt sub estimari, reprezentantii companiei isi mentin estimarile de crestere cu 50% a vanzarilor, in timp ce, potrivit bugetului, cifra de afaceri ar putea ajunge la 5,5 mil. euro.
Arnos are aproximativ 100 de angajati. Actionarii Arnos sunt doi oameni de afaceri locali, Arpad si Janos Gere. Cei mai mari producatori de paste de pe piata locala sunt Baneasa Bucuresti, Pambac Bacau si Pangram Resita.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO