♦ Compania a fost înfiinţată în 1998 de antreprenorul Florin Enache şi are în prezent peste 500 de angajaţi pe patru pieţe ♦ Brandul de bijuterii este prezent în România, Polonia, Bulgaria şi Ungaria, cu 56 de magazine fizice şi online, prin patru platforme digitale dedicate comunicării internaţionale.
Florin Enache, fondatorul lanţului de bijuterii Teilor, care a ajuns la o reţea de circa 60 de magazine pe patru pieţe din Europa Centrală şi de Est, este de părere că extinderea în afara graniţelor ţării reprezintă cu siguranţă o mutare câştigătoare.
„Avem planuri ambiţioase de dezvoltare şi ne dorim ca în următorii ani reţeaua Teilor din străinătate să fie cel puţin egală cu numărul de magazine din România. De asemenea, reţeaua de magazine online va urma expansiunea magazinelor fizice, prin localizarea conţinutului şi campaniilor de promovare digitale. Credem că după extinderea accelerată pe care am avut-o pe piaţa din România, ne aflăm într-un moment în care compania deţine resursele şi expertiza necesară să se dezvolte la acelaşi nivel în Europa“, spune antreprenorul.
Primul magazin al retailerului a fost deschis în Piteşti, oraşul din care provine Florin Enache, antreprenorul care a pus bazele brandului de bijuterii în urmă cu circa 20 de ani. În Capitală, reţeaua a intrat în anul 2013, cu un magazin deschis în Băneasa Shopping City, iar primii paşi peste hotare au fost făcuţi acum doi ani. În 2021, compania a intrat în Ungaria cu un prim magazin, fiind a treia piaţă externă după Bulgaria şi Polonia.