Suplimente

ZF 23 de ani. Ambiţii de extindere. Florin Enache, fondatorul lanţului de bijuterii TEILOR: Mai multă încredere în branduri locale

ZF 23 de ani. Ambiţii de extindere. Florin Enache,...

Autor: Cristina Roşca

21.11.2021, 00:00 156

Florin Enache este fondatorul lanţului de bijuterii TEILOR, ce a ajuns la o reţea de circa 60 de magazine pe patru pieţe din Europa Centrală şi de Est. Primul magazin al retailerului a fost deschis în Piteşti, oraşul din care provine Florin Enache, antreprenorul care a pus bazele brandului de bijuterii în urmă cu circa 20 ani. În Capitală reţeaua a intrat în anul 2013, cu un magazin deschis în Băneasa Shopping City, iar primii paşi peste hotare au fost făcuţi acum doi ani.

„Noi am început încă din anul 2019 extinderea prezenţei reţelei TEILOR peste graniţe prin deschiderea primelor magazine în Sofia, Bulgaria precum şi în Varşovia, în Polonia. De asemenea, în septembrie 2021, am inaugurat un nou magazin în Budapesta, Ungaria, care marchează intrarea noastră pe cea de-a treia piaţă externă. În toate cele trei ţări în care suntem prezenţi, ne-am extins prin înfiinţarea de filiale locale controlate în întregime de TEILOR S.R.L.

Planurile noastre de expansiune au în vedere consolidarea poziţiei Teilor pe pieţele existente - Polonia, Ungaria, Bulgaria - prin magazine noi, precum şi intrarea pe pieţe noi din centrul şi vestul Europei. Pentru următorii cinci ani, ambiţia noastră este de a deschide
60 de magazine Teilor peste graniţe. Experienţa acumulată în ultimii cinci ani, perioadă în care reţeaua Teilor a ajuns de la 7 la 57 de magazine ne motivează să menţinem acelaşi ritm în ceea ce priveşte numărul de deschideri de noi magazine în viitor. 

Cu siguranţă, extinderea în afara graniţelor ţării reprezintă o mutare câştigătoare. Avem planuri ambiţioase de dezvoltare şi ne dorim ca în următorii ani, reţeaua Teilor din străinătate să fie cel puţin egală cu numărul de magazine, din România. De asemenea, reţeaua de magazine online va urma expansiunea magazinelor fizice, prin localizarea conţinutului şi campaniilor de promovare digitale. Credem că după extinderea accelerată pe care am avut-o pe piaţa din România, ne aflăm într-un moment în care compania deţine resursele şi expertiza necesară să se dezvolte la acelaşi nivel în Europa. În plus, abordarea unor pieţe externe ne va aduce şi mai aproape de clienţi şi vom avea posibilitatea să înţelegem mai bine obiceiurile de consum din ţările respective.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO