Companii

Antoanela Comşa, Gran Via: Punem proiectul din Constanţa pe hold. Nu există cerere în oraş, doar pe litoral. La nivel de piaţă aşteptăm noul Cod al urbanismului şi PUG-ul Bucureştiului

Antoa­nela Comşa, preşedintele Gran Via România: Şi noi ne gândim ca una dintre cele două structuri începute să o păstrăm pentru închirieri. Studiem acum dacă piaţa din Constanţa ne per­mite intrarea pe această piaţă. Dacă vor fi în continuare presiuni pe preţ, iar dobânzile nu vor scădea, atunci creşterea salarială nu va ţine pa­sul şi vor miza pe chirii.

Antoa­nela Comşa, preşedintele Gran Via România: Şi noi ne gândim ca una dintre cele două structuri începute să o păstrăm pentru închirieri. Studiem acum dacă piaţa din Constanţa ne per­mite intrarea pe această piaţă. Dacă vor fi în continuare presiuni pe preţ, iar dobânzile nu vor scădea, atunci creşterea salarială nu va ţine pa­sul şi vor miza pe chirii.

Autor: Bogdan Alecu

30.11.2023, 18:30 6711

Intrarea României în Schengen nu va schimba prea mult atractivitatea portului Constanţa în următorii ani fără o centură funcţională a Capitalei şi un drum rapid pe Valea Oltului, motiv pentru care situaţia economică a oraşului nu se va schimba prea curând, consideră Antoanela Comşa, preşedintele Gran Via România.

Gran Via România, divizia locală a dezvoltatorului spaniol, va pune pe hold proiectul Gran Via Marina din Constanţa din cauza ritmului scăzut în care evoluează vânzările şi cererea redusă din oraş.

„Proiectul din Constanţa va fi pus pe hold deoarece vânzările nu merg foarte bine. Am discutat şi cu alţi dezvoltatori din Constanţa şi aceeaşi problemă o au şi ei. Diferenţa dintre Constanţa şi ce se dezvoltă pe litoral este că noi ne adresăm celor din Constanţa, iar marea se adresează populaţiei României“, a spus Antoa­nela Comşa, preşedintele Gran Via România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO