Companii

Ambiţia eMAG pentru supermarketul online Freshful: o cotă de piaţă de 10% din comerţul alimentar în următorul deceniu, adică vânzări de 2,5-3 mld. euro anual

Anca Leopea, marketing manager Freshful by eMAG: În prezent, suntem conectaţi la un potenţial mare de business şi de dezvoltare. Avem peste 25.000 de clienţi unici dintre care cei mai mulţi sunt recurenţi. Intenţionăm astfel să rămânem un business 100% online.

Anca Leopea, marketing manager Freshful by eMAG: În prezent, suntem conectaţi la un potenţial mare de business şi de dezvoltare. Avem peste 25.000 de clienţi unici dintre care cei mai mulţi sunt recurenţi. Intenţionăm astfel să rămânem un business 100% online.

Autor: Cristina Roşca

09.04.2022, 13:03 418

♦ Cel mai puternic retailer local, Lidl, a avut afaceri de 2,6 mld. euro în 2020 (ultimul an pentru care există date publice), doar din offline ♦ Freshful a avut de la lansare 25.000 de clienţi unici cu o medie a bonului de 250 de lei (50 de euro) ♦ În octombrie 2021, proiectul a fost lansat în urma unei investiţii de 5 mil. euro, bani ce au mers către tehnologie, operaţiuni şi un depozit frigorific propriu.

EMAG, cel mai mare jucător din retailul online local, vrea ca Freshful, proiectul grupului în domeniul comerţului cu dominantă alimentară, să ajungă să aibă o cotă de piaţă de 5% în următorii cinci ani şi de 10% în următorul deceniu. Cota de piaţă e raportată la tot comerţul alimentar, estimat astăzi la 25 mld. euro de oficialii Freshful. Astfel, ambiţia pentru acest supermarket online lansat în urmă cu doar câteva luni este ca vânzările să urce spre 2,5-3 mld. euro, conform estimărilor ZF pe baza datelor comunicate de companie.

Spre comparaţie, în prezent, cel mai puternic retailer local, Lidl, a avut afaceri de 2,6 mld. euro în 2020 (ultimul an pentru care există date publice), doar din offline.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO