♦ Retailerul are 130 de magazine offline sub brandurile Altex şi Media Galaxy şi două unităţi online, câte una pentru fiecare marcă ♦ La finalul lui 2022, grupul a lansat şi propriul marketplace ♦ Anul trecut, ultimul an pentru care există date publice, Altex România a raportat afaceri de 6,5 mld. lei (1,3 mld. euro).
Retailerul electro-IT Altex, controlat de antreprenorul Dan Ostahie, şi-a bugetat pentru acest an afaceri de peste 1,4 mld. euro (7 mld. lei), fiind aşteptată o creştere de 7-10% a vânzărilor faţă de 2023.
„Vom închide anul pe plus, cu un avans de 7-10%. Vom depăşi pragul de 1,4 mld. euro. Lunile noiembrie şi decembrie sunt luni de top pentru noi, evenimentul Black Friday şi sărbătorile sunt momente la fel de importante pentru vânzări“, spune Raul Filip, directorul de achiziţii al Altex.
Afirmaţiile sale vin în contextul în care pe data de 2 noiembrie începe Black Friday la Altex, evenimentul durând timp de trei săptămâni. În această perioadă vor exista oferte diferite, pentru a acoperi toate categoriile de clienţi, adaugă executivul român.