Altex şi-a bugetat afaceri de peste 1,4 mld. euro, plus 7-10% faţă de 2022. Avansul vine în principal din deschiderea a zece magazine în proprietate

Autor: Cristina Roşca 01.11.2023

♦ Retailerul are 130 de magazine offline sub brandurile Altex şi Media Galaxy şi două unităţi online, câte una pentru fiecare marcă ♦ La finalul lui 2022, grupul a lansat şi propriul marketplace ♦ Anul trecut, ultimul an pentru care există date publice, Altex România a raportat afaceri de 6,5 mld. lei (1,3 mld. euro).

Retailerul electro-IT Altex, controlat de antreprenorul Dan Ostahie, şi-a bugetat pentru acest an afaceri de peste 1,4 mld. euro (7 mld. lei), fiind aşteptată o creştere de 7-10% a vânzărilor faţă de 2023.

„Vom închide anul pe plus, cu un avans de 7-10%. Vom depăşi pragul de 1,4 mld. euro. Lunile noiembrie şi de­cem­brie sunt luni de top pentru noi, eveni­mentul Black Friday şi săr­bă­torile sunt momente la fel de im­portante pentru vânzări“, spune Raul Filip, directorul de achiziţii al Altex.

Afirmaţiile sale vin în contextul în care pe data de 2 noiembrie începe Black Friday la Altex, evenimentul durând timp de trei săptămâni. În această perioadă vor exista oferte diferite, pentru a acoperi toate cate­goriile de clienţi, adaugă executivul român.