Companii

Albert Davidoglu, Unilever: Daca maine consumatorul cumpara un sapun la un leu voi incerca sa aduc un sapun la un leu

11.05.2010, 15:13 34

Albert Davidoglu, costumer development director al Unilever,spune ca noua strategie a companiei prevede analizarea pietelor infunctie de categoriile de pret sau de cantitate, acesta putand fiun viitor resort pentru crestere, in opinia sa.

"Cum vom face sa crestem? Noi ne uitam la piata dintr-un alt punctde vedere: ne uitam la segmente de pret, ne uitam la categorii dedimensiuni si observam o crestere foarte mare pe segmentul de pretmic, scaderi pe segmentul de pret mare, vedem cresteri pe segmentulde 250 de grame fata de un kilogram sau doua kilograme sau 8 kg sipractic incercam sa gasim solutii pentru a juca in toate segmentelede pret acolo unde piata creste", a spus Davidoglu in cadrulevenimentului Club BUSINESS Magazin.

Managerul a explicat ca daca tendintele vor arata ca se cauta, spreexemplu, un sapun sau o inghetata la un leu, compania sa va cautasa gaseasca o solutie pentru a produce un sapun sau o inghetata laacest pret. Cititi pe www.businessmagazin.ro mai multe desprecum cred managerii ca pot aduce crestereaconsumului.





Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO