Albert Davidoglu, Unilever: Daca maine consumatorul cumpara un sapun la un leu voi incerca sa aduc un sapun la un leu

Ziarul Financiar 11.05.2010

Albert Davidoglu, costumer development director al Unilever, spune ca noua strategie a companiei prevede analizarea pietelor in functie de categoriile de pret sau de cantitate, acesta putand fi un viitor resort pentru crestere, in opinia sa.

"Cum vom face sa crestem? Noi ne uitam la piata dintr-un alt punct de vedere: ne uitam la segmente de pret, ne uitam la categorii de dimensiuni si observam o crestere foarte mare pe segmentul de pret mic, scaderi pe segmentul de pret mare, vedem cresteri pe segmentul de 250 de grame fata de un kilogram sau doua kilograme sau 8 kg si practic incercam sa gasim solutii pentru a juca in toate segmentele de pret acolo unde piata creste", a spus Davidoglu in cadrul evenimentului Club BUSINESS Magazin.

Managerul a explicat ca daca tendintele vor arata ca se cauta, spre exemplu, un sapun sau o inghetata la un leu, compania sa va cauta sa gaseasca o solutie pentru a produce un sapun sau o inghetata la acest pret. Cititi pe www.businessmagazin.ro mai multe despre cum cred managerii ca pot aduce cresterea consumului.