Albert Davidoglu, Unilever: Daca maine consumatorul cumpara un sapun la un leu voi incerca sa aduc un sapun la un leu
Albert Davidoglu, costumer development director al Unilever,
spune ca noua strategie a companiei prevede analizarea pietelor in
functie de categoriile de pret sau de cantitate, acesta putand fi
un viitor resort pentru crestere, in opinia sa.
"Cum vom face sa crestem? Noi ne uitam la piata dintr-un alt punct
de vedere: ne uitam la segmente de pret, ne uitam la categorii de
dimensiuni si observam o crestere foarte mare pe segmentul de pret
mic, scaderi pe segmentul de pret mare, vedem cresteri pe segmentul
de 250 de grame fata de un kilogram sau doua kilograme sau 8 kg si
practic incercam sa gasim solutii pentru a juca in toate segmentele
de pret acolo unde piata creste", a spus Davidoglu in cadrul
evenimentului Club BUSINESS Magazin.
Managerul a explicat ca daca tendintele vor arata ca se cauta, spre
exemplu, un sapun sau o inghetata la un leu, compania sa va cauta
sa gaseasca o solutie pentru a produce un sapun sau o inghetata la
acest pret. Cititi pe www.businessmagazin.ro mai multe despre
cum cred managerii ca pot aduce cresterea
consumului.