Companii

Agenţia de turism J’Info Tours: Clienţii companii încep să-şi mute evenimentele de business la mare

Carmen Pavel, acţionar al agenţiei de turism: Am contractat cu 15% mai multe locuri pe avioanele charter spre Turcia, Grecia, Spania.

Carmen Pavel, acţionar al agenţiei de turism: Am contractat cu 15% mai multe locuri pe avioanele charter spre Turcia, Grecia, Spania.

Autor: Mirabela Tiron

14.05.2018, 17:10 254

♦ Cel mai mic buget pentru un eveniment este de 5.000 de euro ♦ Pentru întâlnirile şi evenimentele mari de business, companiile alocă între 70.000 de euro şi 100.000 de euro ♦ Preţul mediu plătit per angajat este de 100 de euro.

Agenţia de turism J’Info Tours, una din ce­le mai mari de pe piaţă, a finalizat pri­mul trimestru din acest an cu afaceri mai mari cu 5% faţă de perioada similară a a­nu­lui trecut, potrivit oficialilor companiei.

„Clienţii companii încep să îşi mute evenimentele, trai­nin­gurile, întâlnirile de afaceri, şedinţele la mare, în spe­cial în staţiunea Mamaia, unde îşi cazează angajaţii o noapte. Preţul mediu plătit per angajat este de 100 de euro.  Pentru final de mai - început de iunie avem deja opt eveni­mente la mare, cu peste 100 de participanţi. Des­­ti­­na­ţiile alese la început de an au fost Poiana Braşov, Si­biu, Cluj-Napoca, dar acum litoralul şi Delta Dunării vor fi soli­citate”, a declarat Carmen Pavel, acţionar al agenţiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO