Companii

Aeroportul Constanţa, poarta aeriană către litoralul românesc, are într-un an mai puţini pasageri decât aeroportul din Antalya într-o zi

Aeroportul din Constanţa este încadrat în categoria aparte a aeroporturilor de interes naţional, care pe lângă traficul comercial, funcţionează şi ca o facilitate pentru forţele aeriene române, cât şi pentru partenerii militari ai ţării.

Aeroportul din Constanţa este încadrat în categoria aparte a aeroporturilor de interes naţional, care pe lângă traficul comercial, funcţionează şi ca o facilitate pentru forţele aeriene române, cât şi pentru partenerii militari ai ţării.

Autor: Miruna Diaconu

16.07.2023, 19:01 11338

♦ Aeroportul Mihail Kogălniceanu din Constanţa numără rute către trei oraşe din România şi două internaţionale, la care se mai adaugă încă două rute charter.

Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu Constanţa, poarta aeriană către litoralul românesc, prin care ar trebui să vină turiştii români şi străini deopotrivă, are curse doar către trei oraşe din România şi două internaţionale, la care se mai adaugă două rute charter, potrivit informaţiilor de pe site-ul aeroportului.

Clujul, Timişoara şi Oradea sunt legate de litoral printr-o cursă aeriană, însă turiştii din nordul Moldovei sunt nevoiţi să ajungă la malul mării pe cale terestră, iar drumul cu maşina poate dura şi 8-9 ore.

Cursele de pe aeroportul Constanţa către oraşele locale sunt operate de Air Connect, care operează dor curse interne şi regionale, având o flotă formată din aeronave ATR, care nu permit deplasarea pe distanţe mai lungi.

Compania Air Connect a fost înfiinţată la finalul anului 2021, având în acţionariat nume precum Tudor Constantinescu, care este şi CEO al companiei, Ivaşcu Dorin, dar şi agenţia de turism Karpaten, controlată de Gheorghe Mărginean, conform platformei Termene.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO