Business Internaţional

Strategia Netflix de interzicere a partajării parolelor dă rezultate: Compania a caştigat aproape 6 milioane de noi abonamente plătite

Strategia Netflix de interzicere a partajării parolelor...

Autor: Valeriu Dănilă

20.07.2023, 10:20 2269

Politica Netflix de interzicere a partăjării parolei între utilizatori diferiţi a reuşit să adauge aproape 6 milioane de noi abonamente, mai mult decât dublu faţă de aşteptările analiştilor, scrie Financial Times.

Dupa ce a dezamăgit investitorii anul trecut prin pierderea abonaţilor, compania a luat două măsuri decisive: introducerea unei versiuni mai ieftine în care rulează reclame şi încercarea de a limita fenomenul partajării parolelor, o practică pe care Netflix a ingorat-o în timpul ascensiunii sale.

În luna mai, Netflix a renunţat la partajarea parolelor pentru conturile din SUA, Marea Britanie şi alte peste 100 de ţări. În SUA, Netflix le-a spus clienţilor că, dacă doresc să-şi partajeze parola, trebuie să plătească 7,99 USD pe lună pentru a adăuga o persoană din afara casei lor, sau 6,99 USD dacă doresc să aibă un cont cu reclame.

Noua politică Netflix reflectă realitatea dură din industria streamingului. Când investitorii de pe Wall Street priveau cu entuziasm compania, acesştia au reuşit să treacă peste situaţia financiară atât timp cat Netflix încă adauga abonaţi.

Pe măsură ce piaţa s-a tensionat investitorii au devenit mai concentraţi pe profit. Concurenţa între companii a devenit acerbă, întrând în industrie noi nume precum Disney.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO