Business Internaţional

Ştiri pe scurt business internaţional

Autor: Anca Dumitrescu, Vlad Popescu

26.07.2012, 00:01 64

Profitul net al PepsiCo, cel mai mare producător de snacks-uri la nivel mondial, a scăzut cu 21% în trimestrul al doilea, la 1,49 miliarde dolari, de la 1,89 miliarde dolari în urmă cu un an, după ce compania a majorat preţurile, şi a fost sub aşteptările analiştilor, scrie Bloomberg. Directorul general Indra Nooyi a majorat cu 4% preţurile produselor companiei, la nivel mondial, după o creştere de 5% efectuată în primele trei luni ale acestui an.

PSA Peugeot Citroën, al doilea producător auto din Europa, a anunţat scăderea puternică a profitului operaţional în prima jumătate a anului, de la 1,16 miliarde euro la 4 milioane euro, rezultat totuşi pozitiv faţă de pierderile estimate de analişti în condiţiile dificile de pe pieţele europene. Media estimărilor analiştilor contactaţi anterior de Bloomberg indica o pierdere operaţională de 38 milioane euro. Veniturile companiei franceze au coborât în perioada analizată cu 5,1%, la 29,6 miliarde euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO