Business Internaţional

Reclamele supermarketurilor urca veniturile din publicitate ale TF1

24.05.2007, 18:07 13

Actiunile Societe Television Francais 1 au castigat 4,7% dupa ce proprietarul TF1, cel mai vizionat post de televiziune din Franta, a afirmat ca profitul a crescut si estimeaza ca vanzarile de publicitate ale postului TF1 vor fi cu 6% mai mari in 2007, scrie Blooomberg. Profitul inregistrat in primul trimestru a crescut cu 19%. Principalul element care a dus la sporirea castigurilor postului de televiziune francez a fost aparitia reclamelor companiilor de retail. Lanturile de supermarketuri din Franta si-au reluat reclamele la televizor la inceputul anului, dupa ce autoritatile au ridicat interdictia care era in vigoare din 1968. Actiunile au crescut cu 1,22 de euro, ajungand la 27,25 de euro, si au fost tranzactionate la un pret mediu de 26,94 de euro. Valoarea de piata a companiei a ajuns astfel la 5,57 mld. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO