Business Internaţional

Mai multe firme poloneze de stat au creat o fundaţie pentru promovarea imaginii Poloniei în străinătate

Mai multe firme poloneze de stat au creat o fundaţie...

Autor: Bogdan Cojocaru

18.07.2016, 00:00 314

Fundaţia Naţională Poloneză (PFN), o nouă entitate cu un buget anual de peste 100 de milioane de zloţi, va fi înfiinţată de 17 companii controlate de stat pentru a promova „brandul Polonia”, a afirmat premierul polonez Beata Szydlo, citată de The Warsaw Voice. „Suntem o ţară cu ambiţii mari, vrem să cucerim lumea, să cucerim pieţe. Suntem pregătiţi şi acum a venit timpul să facem următorul pas şi să lansăm Fundaţia Naţională”, a spus Szydlo.

Fundaţia va acţiona în sensul promovării Poloniei în străinătate şi pentru a face ţara mai vizibilă, a explicat ministrul de finanţe Dawid Jackiewicz. „Polonia a câştigat o armă puternică în lupta pentru reputaţia sa”, a spus ministrul, precizând că ţara sa a fost adesea vătămată de informaţii false răspândite de diverse reviste, organizaţii şi autorităţi, dar „şi de figuri publice din diverse părţi ale lumii”.

Aceste informaţii false au costat companiile poloneze de stat „milioane, dacă nu chiar sute de milioane de zloţi” în pierderi financiare şi afectează încrederea în aceste companii ca investitori. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO