Business Internaţional

Cine este creierul creativ din spatele brandului Adidas, care a reuşit să depăşească Nike în Statele Unite

Cine este creierul creativ din spatele brandului Adidas,...

Autor: Alex Ciutacu

02.12.2017, 03:38 795

Paul Gaudio, Global Creative Director, Adidas, ocupă această poziţie în cadrul companiei începând din august 2014, potrivit Bloomberg.

În tot acest timp, inventivitatea de care a dat dovadă a condus compania Adidas spre detronarea brand-ului Jordan al companiei Nike, pentru a deveni al doilea cel mai vândut produs în materie de sneakers, în Statele Unite, reuşind să asigure o revenire în forţă pentru gigantul german.

Adidas acaparează piaţa mulţumită abilităţii lui Gaudio de a îmbina funcţionalităţile tehnice cu stilul street. Influenţa lui se face cel mai bine remarcată asupra vânzărilor modelului UltraBoost sneaker.

Acest model împreună cu modelul retro-hip Stan Smith, au propulsat vânzările cu 14% în primele trei trimestre.

În acelaşi timp, compania Nike a înregistrat creştere în vânzări doar de aproape 3% şi caută noi pieţe pe care să îşi vândă produsele.

Gaudio a decis să plaseze produsele Adidas prin platforme precum Amazon.com, Foot Locker şi alţi retaileri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO