Cine este creierul creativ din spatele brandului Adidas, care a reuşit să depăşească Nike în Statele Unite

Autor: Alex Ciutacu 02.12.2017

Paul Gaudio, Global Creative Director, Adidas, ocupă această poziţie în cadrul companiei începând din august 2014, potrivit Bloomberg.

În tot acest timp, inventivitatea de care a dat dovadă a condus compania Adidas spre detronarea brand-ului Jordan al companiei Nike, pentru a deveni al doilea cel mai vândut produs în materie de sneakers, în Statele Unite, reuşind să asigure o revenire în forţă pentru gigantul german.

Adidas acaparează piaţa mulţumită abilităţii lui Gaudio de a îmbina funcţionalităţile tehnice cu stilul street. Influenţa lui se face cel mai bine remarcată asupra vânzărilor modelului UltraBoost sneaker.

Acest model împreună cu modelul retro-hip Stan Smith, au propulsat vânzările cu 14% în primele trei trimestre.

În acelaşi timp, compania Nike a înregistrat creştere în vânzări doar de aproape 3% şi caută noi pieţe pe care să îşi vândă produsele.

Gaudio a decis să plaseze produsele Adidas prin platforme precum Amazon.com, Foot Locker şi alţi retaileri.