Business Hi-Tech

ZF Live. Livia Fericean, Samsung România: În fiecare an oferim suport pentru idei de business care rezolvă probleme ale societăţii

LIVIA FERICEAN, corporate citizenship and public affairs manager în cadrul Samsung Electronics  România: Cred că nu trebuie să excludem tehnologia din partea educaţională a copiilor pentru că atunci când ajung acasă ei se vor îndrepta spre tabletă. Poate ar fi mai bine să înveţe de la şcoală cum să îşi caute conţinut isteţ pe care să îl folosească pentru a se dezvolta intelectual.

LIVIA FERICEAN, corporate citizenship and public affairs manager în cadrul Samsung Electronics România: Cred că nu trebuie să excludem tehnologia din partea educaţională a copiilor pentru că atunci când ajung acasă ei se vor îndrepta spre tabletă. Poate ar fi mai bine să înveţe de la şcoală cum să îşi caute conţinut isteţ pe care să îl folosească pentru a se dezvolta intelectual.

Autor: Ioana Nita, Iulian Tenchiu

14.10.2019, 19:25 207

Două dintre proiectele educaţionale ale Samsung sunt competiţia Changeneers pentru antreprenori şi cartea „Selfie cu Elfii“ cu ajutorul căreia copii pot explora realitatea virtuală.

Gigantul sud-coreean Samsung, cunoscut pentru producţia de electro­nice, în special pentru smartphone-uri şi televizioare smart, pieţe pe care este lider, îşi foloseşte produsele şi know-how-ul pe parte tehnologică şi de business şi într-o serie de proiecte educaţionale şi culturale derulate pe piaţa locală pentru a susţine mediul antreprenorial şi de artă din România. Unul dintre proiectele susţinute de Sam­sung este competiţia Changeneers, reali­zată împreună cu Impact Hub Ro­mânia pentru a găsi soluţii la pro­blemele societăţii.

„Mai exact căutăm acei tech game changers, care pot schimba şi ameliora so­cie­tatea şi nevoile comunităţii noas­tre. Lansăm în fiecare an în primăvară un apel către societatea tech de a găsi soluţii pentru aceste probleme, pe care ei le adresează cu soluţii tehnologice, iar în timpul anului avem un întreg sis­tem de suport, ajutor şi mentorat astfel încât să reuşească să îşi pună ideea în practică“, a explicat Livia Fericean, corporate citizenship and public affairs manager în cadrul Samsung Electronics România, la emisiunea de business ZF Live. Competiţia Changeneers este la a doua ediţie, câştigătorul din acest an fiind Parking Spotter, un start-up din zona IoT (Internet of Things).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO