Business Hi-Tech

ZF Live. Ilinca Niţu, data intelligence business growth director, Publicis Groupe România: Suntem într-un context în care trebuie să-ţi fundamentezi foarte bine deciziile înainte de a lansa un produs pe piaţă

Ilinca Niţu, data intelligence business growth director, Publicis Groupe România: Folosim AI. Dar consider că ChatGPT ne poate oferi informaţiile necesare, dar analiza este mai complicat de realizat.

Ilinca Niţu, data intelligence business growth director, Publicis Groupe România: Folosim AI. Dar consider că ChatGPT ne poate oferi informaţiile necesare, dar analiza este mai complicat de realizat.

Autor: Alexandra Cepăreanu

03.11.2023, 00:06 112

Publicis Groupe România a lansat recent platforma dataintelligence.ro - un hub care oferă informaţii şi date în timp real profesioniştilor de marketing   „Nu mai putem să luăm decizii bazate pe studii anuale, cum funcţionam acum câţiva ani când aveam treceri anuale de brand şi vedeam cum am stat în decembrie anul trecut. Acum este irelevant ce s-a întâmplat în decembrie anul trecut.“

Publicis Groupe România, unul dintre cele mai mari grupuri de pe piaţa locală de marketing şi publicitate, a lansat platforma dataintelligence.ro, un site care oferă posibilitatea profesioniştilor din marketing de a explora date în timp real, acces la studii de caz, exemple de rapoarte, articole şi un dicţionar de date care clarifică terminologia specifică, pentru a putea lua decizii de business bazate pe date şi informaţii actuale.

„Suntem într-un context în care trebuie să-ţi fundamentezi foarte bine deciziile înainte de a lansa un produs pe piaţă. Adică intrarea pe piaţă trebuie să o faci pregătit, gândit, documentat foarte bine, să ştii foarte bine consumatorul de azi, nu pe cel de acum o lună, nu pe cel de acum două luni, ci pe cel din prezent. Nu mai putem să avem studii anuale, cum funcţionam acum câţiva ani când aveam treceri anuale de brand şi vedeam cum am stat în decembrie anul trecut. Acum este irelevant ce s-a întâmplat în decembrie anul trecut - adică s-au întâmplat atâtea de atunci, încât pe noi ne interesează acum şi ce am făcut noi este să traducem aceste lucruri prin date, prin platforma dataintelligence.ro“, a spus Ilinca Niţu, data intelligence business growth director, Publicis Groupe România, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO