♦ „Avem parteneriate cu alţi antreprenori pentru a ne promova proiectele şi produsele împreună în regiunea Orientului Mijlociu“ ♦ „Acum desfăşurăm proiecte complexe atât la nivel naţional, cât şi internaţional, în SUA, Marea Britanie, Europa etc., iar din totalul veniturilor, cele realizate în România reprezintă aproximativ 30%.“
Compania românească TARA Interactive, specializată în furnizarea de servicii de dezvoltare software şi consultanţă, are planuri de extindere a activităţii în regiunea Orientului Mijlociu, a spus pentru ZF Vlad Lepădatu, managing partner în cadrul TARA Interactive. În prezent, compania românească desfăşoară proiecte complexe atât la nivel naţional, cât şi internaţional - în Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Europa şi alte regiuni, în domenii precum fintech, sport, consultanţă, transport, logistică, e-commerce şi retail.
„Ne uităm către Middle East. Avem parteneriate cu alţi antreprenori pentru a ne promova proiectele şi produsele împreună în această regiune. E o zonă slab digitalizată, iar companiile de acolo au interesul de a ajunge din urmă trendurile internaţionale“, a spus Vlad Lepădatu.