Business Hi-Tech

Vicepreşedinte Lenovo: Ţinta pe smartphone-uri în România este dublarea cotei de piaţă

Oliver Ebel, Lenovo: Nu vom avea bugete ca unii dintre jucătorii mari care pompează bani în piaţă, ci trebuie să fim mai inteligenţi

Oliver Ebel, Lenovo: Nu vom avea bugete ca unii dintre jucătorii mari care pompează bani în piaţă, ci trebuie să fim mai inteligenţi

Autor: Adrian Seceleanu

08.09.2016, 00:05 254
Compania îşi va mări portofoliul de produse pentru a fi prezentă pe toate segmentele de preţ. Nu toţi clienţii din Europa de Est vor telefoane cu ecrane mari, iar durata de viaţă a bateriei este importantă.
 
România, ţara cu cel mai mare număr de locuitori din regiune, este o piaţă - cheie pentru Lenovo, unde compania are ca ţintă dublarea cotei de piaţă pe segmentul de smartphone-uri la o cotă de aproximativ 10%, atacând astfel poziţia pentru care se luptă în prezent rivalii de la Huawei şi Allview.
 
„România este cea mai mare ţară din regiune din punctul de vedere al populaţiei, dar şi al oportunităţilor pentru noi. Având în vedere că în România avem o cotă de piaţă sub cea înregistrată în medie în ţările din jur (de 12,3% - n. red.), noi considerăm această situaţie o oportunitate de a creşte. Avem acum produse cu care putem concura pe diferitele intervale de preţ. Credem că ne putem dubla cota de piaţă din România de la aproximativ 5% în prezent. Am demonstrat deja că putem face acest lucru şi pe alte pieţe, inclusiv pe cele unde există jucători locali puternici. Nu există motive pentru care să nu facem acelaşi lucru şi în România, unde suntem şi numărul 1 pe piaţa de computere”, a declarat într-un interviu pentru ZF Oliver Ebel, vicepreşedinte şi director general al companiei chineze Lenovo pe segmentul de smartphone-uri pentru regiunea Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO