UiPath, cel mai valoros start-up din România, care a devenit liderul global al noii industrii a roboţilor software - care automatizează activităţile repetitive din companii - semnând contracte cu giganţi precum Walmart, DHL sau Softbank - va ataca anul viitor şi piaţa firmelor medii şi mici, ca parte a efortului de expansiune pe noi segmente de piaţă şi de simplificare a utilizării platformei.
„Majoritatea clienţilor noştri sunt acum companii foarte mari, dar vom uşura adopţia soluţiilor de automatizare a proceselor repetitive (RPA) şi de către clienţii mai mici, evoluţie care va fi facilitată de lansarea propriei noastre platforme de cloud. Odată ce vom oferi soluţiile noastre şi din cloud vom coborî şi mai mult bariera de intrare pentru companiile mici către acest tip de soluţii“, a declarat în cadrul emisiunii de business ZF Live Vargha Moayed, directorul de strategie al UiPath. Una dintre cele mai importante direcţii de dezvoltare ale UiPath, ca parte a efortului de transformare în realitate a viziunii fondatorului „un robot pentru fiecare om“, va fi aceea de îmbunătăţire a capacităţilor platformei de a lucra şi cu date nestructurate şi de a înţelege limbajul natural, a adăugat Moayed. „Vrem să reducem complexitatea astfel încât oricine să poată automatiza o activitate şi să creeze un robot“.