Business Hi-Tech

UPC a reînceput să joace ofensiv pe piaţa de cablu

UPC a reînceput să joace ofensiv pe piaţa de cablu

Autor: Adrian Seceleanu

02.10.2015, 00:07 7016

Compania de cablu UPC, care timp de mai mulţi ani a adoptat o strategie defensivă - apărându-şi baza de clienţi în interiorul „graniţelor“ (al reţelei deja construite) –, şi-a mărit cu aproape 25% (o jumătate de milion de gospodării) în mai puţin de trei ani acoperirea infrastructurii, iar acum mizează nu doar pe achiziţia de jucători mai mici, ci şi pe campanii de atragere a clienţilor de la furnizori rivali.

În luna iulie, conform unui document publicat de operator în Monitorul Oficial, UPC a aprobat deschiderea unor noi puncte de lucru în judeţele Covasna, Prahova şi Dâmboviţa. Este vorba „atât de achiziţii, cât şi construcţie de reţea în noi localităţi“, au explicat reprezentanţii UPC.

În Prahova, UPC a intrat prin achiziţia a circa 15.000 de clienţi de la reţelele Tiţa şi Greenzone, după care compania a început să atace baza de utilizatori a Digital Cable Systems (AKTA). UPC ar fi reuşit să disloce minimum câteva sute de clienţi - conform unei surse – sau chiar mii de clienţi, potrivit altei surse, din baza de abonaţi a AKTA, cel mai mare jucător independent de pe piaţa locală de cablu.

Reţeaua UPC acoperea la finele lunii iunie 2,5 milioane de gospodării - cu 22% mai multe faţă de anul 2010 – şi putea oferi servicii de net şi cablu digital în 2,4 milioane de gospodării, cu 50% mai multe faţă de acelaşi interval.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO