Business Hi-Tech

Televiziunea prin satelit, singura linie de business a UPC care a crescut în trim. 1

Televiziunea prin satelit, singura linie de business a UPC care a crescut în trim. 1

Autor: Adrian Seceleanu

05.05.2011, 10:01 396

UPC, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa localătelecom, a înregistrat în primul trimestru al acestui an creşteriale numărului de clienţi doar pe televiziunea prin satelit faţă deaceeaşi perioadă a anului precedent, arată raportul financiarpublicat de grupul american Liberty Global.

Numărul de clienţi pe televiziunea prin satelit a crescut cu 29%(52.900 utilizatori), la 235.500 abonaţi.

În acelaşi timp numărul total de abonaţi pe cablu a scăzut cu12,8% (132.500), la 904.200 abonaţi. Pe internet, numărul declienţi a scăzut cu aproape 6% (15.200 clienţi), la 256.200utilizatori. Pe telefonia fixă numărul de abonaţi a scăzut şi el cuaproape 6%, la 144.800 utilizatori.

Numărul total de abonamente al UPC la finele lunii martie 2011era de 1.540.700, în scădere cu 6,27% faţă de aceeaşi perioadă aanului precedent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO