Televiziunea prin satelit, singura linie de business a UPC care a crescut în trim. 1

Autor: Adrian Seceleanu 05.05.2011

UPC, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală telecom, a înregistrat în primul trimestru al acestui an creşteri ale numărului de clienţi doar pe televiziunea prin satelit faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, arată raportul financiar publicat de grupul american Liberty Global.

Numărul de clienţi pe televiziunea prin satelit a crescut cu 29% (52.900 utilizatori), la 235.500 abonaţi.

În acelaşi timp numărul total de abonaţi pe cablu a scăzut cu 12,8% (132.500), la 904.200 abonaţi. Pe internet, numărul de clienţi a scăzut cu aproape 6% (15.200 clienţi), la 256.200 utilizatori. Pe telefonia fixă numărul de abonaţi a scăzut şi el cu aproape 6%, la 144.800 utilizatori.

Numărul total de abonamente al UPC la finele lunii martie 2011 era de 1.540.700, în scădere cu 6,27% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.