Telekom România, unul dintre cei mai mari furnizori de comunicaţii fixe şi mobile, cu afaceri anuale de aproape 1 mld. euro, care este şi cel mai mare integrator de soluţii şi servicii IT&C de pe piaţa locală, va propune Ministerului Educaţiei şi Cercetării Naţionale să ofere acces gratuit - până la finele acestui an la platforma sa de educaţie digitală, dezvoltată împreună cu compania Adservio, pentru toate unităţile de învăţământ, în contextul crizei provocate de coronavirus, care obligă şcolile să caute soluţii de a susţine online cursurile, conform datelor ZF.
„Telekom a propus miercuri, oficial, Ministerului Educaţiei să colaboreze pentru implementarea planului definit de minister, în vederea continuării activităţilor didactice exclusiv în mediul online. Pe lângă sprijin în implementarea unor soluţii de tipul G-Suite sau Office 365, Telekom doreşte să ofere, gratuit, acces la platforma dezvoltată cu compania locală Adservio, până la finele anului”, a precizat pentru ZF o sursă din industrie „Telekom a transmis autorităţilor că are acoperire naţională şi are resursele şi expertiza necesare să implementeze soluţiile identificate de către minister, precum şi platforma de management al şcolarizării, dezvoltată împreună cu Adservio, în cât mai multe unităţi de învăţământ“, a adăugat sursa menţionată.