Business Hi-Tech

Supermarketul online de origine cehă Sezamo după un an în România: Creştem lunar cu circa 50% ca volum. Cel mai mare potenţial de creştere este pe segmentul familiilor

Supermarketul online de origine cehă Sezamo după un an...

Autor: Ioana Nita

25.10.2023, 10:20 903

Sezamini, clubul dedicat părinţilor cu copii cu vârsta până în 12 ani, dar şi celor care aşteaptă un copil, a ajuns în prezent la peste 4.000 de membri activi.

În viitorul apropiat, Sezamo va lansa pe plan local şi un serviciu dedicat pensionarilor.

 

Supermarketul online Sezamo, parte din grupul ceh Rohlik, care s-a lansat oficial pe plan local în octombrie 2022, a înregistrat în ultima perioadă creşteri de circa 50% lunar ca volum – număr de clienţi, număr de comenzi, însă potenţialul de creştere pe piaţa din România este şi mai mare, mai ales pe segmentul familiilor, dar şi al pensionarilor şi al persoanelor cu diete speciale. În primăvara acestui an, Sezamo a lansat Baby Club Sezamini, un serviciu dedicat persoanelor care aşteaptă un copil sau au copii cu vârsta de până la 12 ani, iar în prezent clubul a ajuns la peste 4.000 de membri activi. 

„Cel mai mare potenţial de creştere îl vedem pe segmentul familiilor cu copii, pentru că acestea pun accent pe calitatea mâncării, iar coşul de cumpăraturi este mai mare şi mai variat, deci are sens să faci o singură comandă online şi să scuteşti timpul petrecut în mai multe magazine pentru a găsi tot ce ai nevoie. Totodată noi ne diferenţiem în piaţă la acest capitol prin clubul dedicat pe care îl avem pentru părinţi. Mamele cu copii mici apreciază acest serviciu prin care pot comanda orice au nevoie pentru copii dintr-un singur loc, au acces la diferite oferte, transport gratuit şi cashback pentru cumpărăturile făcute“, a declarat Gabriel Makki, CEO, Sezamo România şi Kifli Ungaria, în cadrul unei conferinţe de presă organizată cu ocazia aniversării primului an al grupului Rohlik pe piaţa locală. El a preluat conducerea operaţiunilor grupului ceh în România din luna septembrie, fiind de asemenea CEO al operaţiunilor grupului din Ungaria - Kifli - începând din februarie anul curent.

Gabriel Makki nu a oferit detalii în ceea ce priveşte veniturile Sezamo România, numărul de comenzi înregistrate lunar sau numărul de clienţi activi, punând accent pe faptul că grupul ceh se concentrează acum pe înţelegerea particularităţilor şi nevoilor pieţei locale astfel încât să poată atrage cât mai mulţi clienţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO