Business Hi-Tech

Suedezii de la Klarna trimit unde de şoc în industria de call center: Asistentul bazat pe tehnologia AI a ChatGPT face treaba a 700 de oameni şi e mai eficient

Suedezii de la Klarna trimit unde de şoc în industria...

Autor: Adrian Seceleanu

02.03.2024, 20:35 3711

Fintech-ul suedez Klarna a anunţat, după o lună de teste cu un asistent bazat pe tehnologia de inteligenţă artificială livrată de OpenAI - părintele ChatGPT, că soluţia face cu succes munca a 700 de oameni - rezolvând sarcinile mai repede decât oamenii şi obţinând de la clienţi calificative egale.

CEO-ul Klarna, Sebastian Siemiatkowski a declarat că factorii de decizie din companii trebuie să înţeleagă că utilizarea AI nu este doar „în viitor“, ci se întâmplă acum. Ca urmare a utilizării AI, compania suedeză preconizează o creştere a profitului cu 40 de milioane de dolari în 2024.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO