Business Hi-Tech

Start-up-ul medtech Xvision, o platformă medicală bazată pe algoritmi de inteligenţă artificială, îşi schimbă identitatea de brand şi devine Rayscape. Produsele Rayscape sunt folosite de 100 de instituţii publice şi private din România, Polonia, Ungaria, Slovacia şi Croaţia

Ştefan Iarca, CEO al Rayscape

Ştefan Iarca, CEO al Rayscape

Start-up-ul local XVision, care a dezvoltat o platformă bazată pe algoritmi de inteligenţă artificială ce ajută medicii radiologi în analiza şi intepretarea imaginilor medicale, ale cărui produse sunt folosite de către 100 de instituţii publice şi private din România, Polonia, Ungaria, Slovacia şi Croaţia, îşi schimbă identitatea de brand şi devine Rayscape, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei.

„Am început călătoria XVision în 2018 cu un scop precis: să generăm un impact pozitiv în lume. De atunci, ne-am străduit să facem sistemul de sănătate mai inteligent cu ajutorul tehnologiei, mai exact prin oferirea de instrumente precise pentru analiza imaginilor medicale. În prezent, pentru a ne consolida poziţia pe piaţă, am decis să venim cu o nouă identitate de brand, însemnând un nou nume, slogan şi identitate vizuală”, a spus Ştefan Iarca, CEO al Rayscape.

Printre clienţii Rayscape se numără companii din sectorul privat precum Reţeaua Privată de Sănătate Regina Maria şi Sistemul Medical Medlife, dar şi din sfera publică, precum Spartanska Institute, Kopernik Hospital Lodz din Polonia sau Semmelweis University din Ungaria, au mai transmis reprezentanţii start-up-ului local.

În continuare, Rayscape va dezvolta algoritmi de inteligenţă artificială dedicaţi analizei imagistice. Compania păstrează în portofoliu său cele două produse existente dedicate analizei radiografiilor de torace şi analizei CT-urilor de plămâni şi plănuieşte dezvoltarea de noi produse dedicate imagisticii oncologice.

„XVision a început deja demersurile către zona oncologică prin dezvoltarea produsului dedicat CT-urilor de plămâni, acesta fiind capabil să detecteze, să măsoare şi să urmărească evoluţia nodulilor pulmonari, toate aceste caracteristici fiind extrem de importante în detecţia timpurie şi monitorizarea pacienţilor cu cancer pulmonar. Rayscape va continua această linie de business, îmbunătăţind produsele existente şi având în plan dezvoltarea de noi produse ce vor putea fi folosite în tratarea şi monitorizarea pacienţilor oncologici.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO