Business Hi-Tech

Start-up-ul DAHNA a ajuns la peste 22.000 de utilizatori pentru aplicaţia sa de prevenţie a bolilor cardiovasculare

Daniela Tatu-Chiţoiu a fondat DAHNA în urmă cu trei ani, împreună cu soţul ei, medicul cardiolog Gabriel Tatu-Chiţoiu.

Daniela Tatu-Chiţoiu a fondat DAHNA în urmă cu trei ani, împreună cu soţul ei, medicul cardiolog Gabriel Tatu-Chiţoiu.

Autor: Ioana Nita

19.09.2022, 00:02 613

Aplicaţia românească DAHNA - Diet According to the Healthy Nutritional Approach, destinată celor care vor să prevină apariţia bolilor cardiovasculare printr-un stil de viaţă sănătos, a atras o comunitate de peste 22.000 de utilizatori ai platformelor Android şi iOS în decurs de circa doi ani. Aceştia au la dispoziţie o nouă funcţionalitate prin care DAHNA evaluează profilul fiecărui utilizator şi estimează riscurile de dezvoltare de boli cardiovasculare precum infarct sau accident cerebral vascular, oferind soluţia unei diete personalizate pentru sănătatea cardiometabolică.

„În contextul în care foarte mulţi români suferă de boli cardiovasculare din cauza dietelor nesănătoase, DAHNA are misiunea să contribuie la limitarea incidenţei şi să susţină oamenii să adopte un stil de viaţă sănătos. DAHNA funcţionează ca un asistent personal care are grijă de sănătatea oamenilor, oferindu-le o soluţie simplă, accesibilă direct pe telefonul mobil, pentru o dietă special concepută pentru sănătatea inimii“. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO