Business Hi-Tech

Retailerul online evoMAG vrea să ajungă la afaceri de 40 mil. euro, plus 15% faţă de 2021, şi să crească echipa la peste 100 de salariaţi, până la finalul lui 2022

Mihai Pătraşcu, CEO-ul evoMAG

Mihai Pătraşcu, CEO-ul evoMAG

Autor: Alexandra Cepăreanu

31.01.2022, 09:52 74

Retailerul online evoMAG, unul dintre principalii jucători IT&C de pe piaţa de comerţ electronic din România, are ca ţintă să atingă la pragul de 40 de milioane de euro cifră de afaceri în 2022, în creştere cu 10-15% comparativ cu anul precedent, şi vrea să ajungă la o echipă de peste 100 de angajaţi până la finalul anului în curs, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei.

„Până la finalul anului, evoMAG îşi propune să recruteze noi colegi în poziţii şi în departamente cheie, precum: depozit, relaţii clienţi, documentare, marketing, programare, showroom, product management”, potrivit reprezentanţilor evoMAG.

Compania a înregistrat anul trecut vânzări de 34 de milioane de euro. De asemenea, în 2020, compania a înregistrat un avans de 46%, cel mai mare din ultimii ani, pe fondul unei accelerări a comerţului online la nivel general.

„Planul nostru ia în calcul extinderea portofoliului cu 30.000 de produse, în primul trimestru, urmând ca, până la finalul anului, să dublăm întreaga gama disponibilă pe evoMAG.ro. Ne vom concentra pe categoriile consacrate, cum sunt componentele PC, laptopuri, accesorii, dar şi pe produse din categorii care au înregistrat o dezvoltare accelerată în ultimii 2 ani, cum sunt cele pentru casă şi grădină, sport & fitness, vehicule electrice şi smart home”, a spus Mihai Pătraşcu, CEO-ul evoMAG.

El a adăugat că cele mai mari vânzări de anul trecut au fost în categoriile telefoane mobile, laptop-uri, componente PC, electrocasnice mari, sport & fitness (în special, vehicule electrice).

De asemenea, reprezentanţii companiei au pregătit un buget de investiţii în valoare de 200.000 de euro pentru anul în curs, care vor susţine planurile de dezvoltare care cuprind şi continuarea procesului de automatizare, eficientizarea activităţii logistice şi extinderea spaţiului de depozitare.

„O altă direcţie pe care vom pune accent anul acesta este diminuarea duratei de livrare a produselor. Astfel, dacă, în prezent, 90% din totalul comenzilor sunt livrate în cel mult 24 de ore de la plasarea comenzii, la finalul anului, ţinta evoMAG este ca peste 95% din toate comenzile să fie livrate în 24 de ore, restul în maximum 48 de ore.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO