Business Hi-Tech

Retailerul online evoMag schimbă interfaţa site-ului şi introduce posibilitatea comenzii fără cont de client

Retailerul online evoMag schimbă interfaţa site-ului...

Autor: Cristina Bellu

28.09.2017, 10:37 2651

Magazinul online evoMag, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa online de electro-IT de pe plan local, schimbă interfaţa site-ului şi introduce posibilitatea plasării de comenzi fără a mai fi necesară configurarea unui cont de client.

Cele două măsuri fac parte din planurile de pregătire a evoMAG pentru Black Friday şi pentru cel mai aglomerat sezon din an.

Noile modificări îmbunătăţesc experienţa de cumpărare a clienţilor, prin navigarea mai uşoară în site şi simplifică procesul de achiziţie, făcându-l mai rapid.

„Datorită celor două proiecte pe care le-am implementat în site-ul evoMAG, le oferim acum clienţilor o experienţă de cumpărare îmbunătăţită cu opţiunea de a accesa şi a urmări mai uşor şi mai rapid produsele pe care şi le doresc”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Noua interfaţă aduce modificări importante la nivel de design, dar şi tehnologic, site-ul având acum o viteză de încărcare mult mai mare comparativ cu versiunea anterioară.

Procesul de plasare a comenzilor online a fost eficientizat, evoMAG oferind acum posibilitatea clienţilor să comande produsele pe care şi de doresc fără să-şi configureze, în prealabil, conturi de clienţi.

„Clienţii au alternativa de a face achiziţii de pe evoMAG.ro fără a avea nevoie de configurarea unui cont şi pot beneficia acum de un proces de achiziţie mult mai rapid.”, spune Mihai Pătraşcu.

Noua facilitate oferită clienţilor evoMAG va genera o creştere de peste 5% a vânzărilor companiei, precum şi o majorare a numărului de comenzi plasate de pe dispozitivele mobile.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO