Business Hi-Tech

Retailerul online electro-IT cel.ro ţinteşte afaceri de 260 mil. lei, plus 50%

Retailerul online electro-IT cel.ro ţinteşte afaceri de...

Autor: Ioana Nita

18.10.2016, 00:08 604

Se vând mai multe telefoane, aparate de aer condiţionat şi televizoare şi mai puţine laptopuri şi tablete.

Compania Corsar Online, care adminis­trează magazinul online electro-IT cel.ro, al doilea jucător de pe piaţa locală de profil, ţin­teşte pentru anul acesta majorarea afa­cerilor cu 50%, la 260 milioane de lei.

În primele şapte luni, veniturile retai­lerului online au crescut deja cu 45% dato­rită cererii tot mai mari de telefoane mo­bile inteligente. Acestea din urmă încep de altfel să fie din ce în ce mai folosite şi în procesul de cumpărare online.

„Comerţul online se mută pe mobil. Estimăm că anul viitor jumătate din co­menzi vor veni de pe telefoane inteli­gente, faţă de 25% cât sunt în prezent“, a declarat pen­tru ZF Tiberiu Pop, fondatorul şi CEO-ul cel.ro. Magazinul online a fost înfiinţat în 2004, fiind specializat pe comercializarea pro­duselor electro-IT. În ultimii ani, deşi şi-a diversificat gama de produse vândute, adăugând în ofertă şi jucării şi produse pentru bebeluşi, ceasuri şi bijuterii, parfumuri şi cosmetice, cărţi şi jocuri de societate, produse de îngrijire personală şi pentru fitness, produse auto, precum şi articole de bricolaj şi pentru casă şi grădină, electronicele continuă să genereze cele mai multe venituri pentru cel.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO