Tiberiu Pop, proprietar şi CEO al retailerului: Compania a rezistat pe piaţă şi a depăşit şi criza din 2008 pentru că a ţinut permanent costurile sub control pentru că nu a avut acces la finanţare.
Sectorul electro-IT online din România va fi format în următorii ani doar din 2-3 jucători în condiţiile în care pe piaţă au avut loc deja consolidări - achiziţia PC Garage de către eMag, dar şi în condiţiile în care comercializarea produselor în regim de afiliere - pe platforme online ale altor magazine online - devine tot mai rentabilă, potrivit lui Tiberiu Pop, proprietar şi CEO al Corsar Online. Compania administrează site-ul cel.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online IT&C din România.
„Online chiar dacă pare simplu şi ieftin de făcut, este destul de complex şi costisitor dacă doreşti să ai un număr mare de clienţi. Tendinţa actuală este de consolidare a pieţei. Probabil că în următorii ani vor rămâne doar 2-3 jucători importanţi. De asemenea, devine mai eficient din punctul de vedere al costurilor să vinzi în regim de afiliere printr-un magazin mare decât să îţi deschizi propriul magazin online.“