Retailerul online de fashion Answear, cu sediul central în Polonia, şi-a majorat vânzările locale cu 50% în prima jumătate a acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, avansul fiind generat de diversificarea produselor şi brandurilor comercializate în magazinul Answear.ro, extinderea gamelor de produse fabricate sub brandurile proprii şi creşterea valorii medii a unei comenzi. Astfel, retailerul online de modă îşi menţine ţinta de dublare a afacerilor locale la peste 30 milioane de euro anul acesta.
„Am început anul cu planuri mari întrucât România a devenit una dintre pieţele principale pentru Answear. Rezultatele nu s-au lăsat aşteptate, Answear.ro înregistrând o creştere cu 50% a vânzărilor în primul semestru faţă de aceeaşi perioadă a lui 2018. Motoarele principale de creştere au fost creşterea varietăţii de branduri şi produse prezente pe Answear.ro, lărgirea gamei de produse comercializate sub brandurile proprii Answear şi Medicine, precum şi creşterea valorii medii a comenzii odată cu implementarea de sisteme de customer loyalty“, a declarat pentru ZF Raluca Radu, country manager al Answear în România.