Business Hi-Tech

Raluca Radu, Answear.ro: Am crescut vânzările cu 50% în primul semestru. Valoarea medie a ajuns la 300 lei, plus 20%

RALUCA RADU,country manager Answear.ro:Ne menţinem ţinta de dublare a afacerilor anulacesta. Al doilea semestru este cu siguranţă acela în care vom avea cel mai mare număr decomenzi odată cu Black Friday şi sărbătorile de iarnă. Motoarele creşterii ar trebui să fie creştereacoşului mediu, creşterea frecvenţei de cumpărare odată cu personalizarea experienţei de shoppingşi, de asemenea, adăugarea a noi segmente de public ţintă pe lista clienţilor Answear.

RALUCA RADU,country manager Answear.ro:Ne menţinem ţinta de dublare a afacerilor anulacesta. Al doilea semestru este cu siguranţă acela în care vom avea cel mai mare număr decomenzi odată cu Black Friday şi sărbătorile de iarnă. Motoarele creşterii ar trebui să fie creştereacoşului mediu, creşterea frecvenţei de cumpărare odată cu personalizarea experienţei de shoppingşi, de asemenea, adăugarea a noi segmente de public ţintă pe lista clienţilor Answear.

Autor: Ioana Nita

01.08.2019, 10:06 426

În primele şase luni, retailerul polonez de fashion online a înregistrat peste 100.000 de comenzi din România, în creştere cu 50% faţă de aceeaşi perioadă din 2018.

Retailerul online de fashion Ans­wear, cu sediul central în Po­lonia, şi-a majorat vânzările lo­ca­le cu 50% în prima jumătate a acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, avansul fiind ge­nerat de diversificarea produselor şi bran­du­rilor comercializate în magazinul Answear.ro, ex­tin­derea gamelor de pro­duse fabricate sub bran­durile proprii şi creş­terea valorii medii a unei comenzi. Astfel, re­tai­lerul online de modă îşi men­ţine ţinta de dubla­re a afa­cerilor locale la peste 30 mi­lioane de euro anul acesta. 

„Am început anul cu planuri mari întrucât Ro­mânia a devenit una dintre pieţele principale pentru Answear. Rezultatele nu s-au lăsat aşteptate, Answear.ro înregistrând o creştere cu 50% a vânzărilor în primul semestru faţă de aceeaşi perioadă a lui 2018. Motoarele principale de creştere au fost creşterea varietăţii de branduri şi produse prezente pe Answear.ro, lărgirea gamei de produse comercializate sub bran­durile proprii Answear şi Medicine, precum şi creşterea valorii medii a co­menzii odată cu imple­mentarea de sisteme de customer loyalty“, a decla­rat pentru ZF Ra­luca Radu, country ma­na­ger al Answear în Ro­mânia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO