Raluca Radu, Answear.ro: Am crescut vânzările cu 50% în primul semestru. Valoarea medie a ajuns la 300 lei, plus 20%

Autor: Ioana Nita 01.08.2019

În primele şase luni, retailerul polonez de fashion online a înregistrat peste 100.000 de comenzi din România, în creştere cu 50% faţă de aceeaşi perioadă din 2018.



Retailerul online de fashion Ans­wear, cu sediul central în Po­lonia, şi-a majorat vânzările lo­ca­le cu 50% în prima jumătate a acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, avansul fiind ge­nerat de diversificarea produselor şi bran­du­rilor comercializate în magazinul Answear.ro, ex­tin­derea gamelor de pro­duse fabricate sub bran­durile proprii şi creş­terea valorii medii a unei comenzi. Astfel, re­tai­lerul online de modă îşi men­ţine ţinta de dubla­re a afa­cerilor locale la peste 30 mi­lioane de euro anul acesta. 

„Am început anul cu planuri mari întrucât Ro­mânia a devenit una dintre pieţele principale pentru Answear. Rezultatele nu s-au lăsat aşteptate, Answear.ro înregistrând o creştere cu 50% a vânzărilor în primul semestru faţă de aceeaşi perioadă a lui 2018. Motoarele principale de creştere au fost creşterea varietăţii de branduri şi produse prezente pe Answear.ro, lărgirea gamei de produse comercializate sub bran­durile proprii Answear şi Medicine, precum şi creşterea valorii medii a co­menzii odată cu imple­mentarea de sisteme de customer loyalty“, a decla­rat pentru ZF Ra­luca Radu, country ma­na­ger al Answear în Ro­mânia.