Business Hi-Tech

Platforma digitală MOCAPP mizează pe venituri de 150.000 euro în primul an de funcţionare. Valoarea tranzacţiilor rulate în platformă sunt estimate însă la peste 500.000 euro în primul an de activitate al MOCAPP

Florin Grozea, fondatorul MOCAPP: Piaţa de „influencer marketing“ depăşeşte 8 mld. dolari la nivel global, conform cifrelor disponibile în Europa şi SUA, şi este în creştere accelerată. În România vorbim despre un volum de business estimat la 10 mil. euro anul acesta, cu procente de creştere care aproape se dublează în fiecare an şi peste 2.000 de influenceri relevanţi, număr de asemenea în creştere continuă.

Florin Grozea, fondatorul MOCAPP: Piaţa de „influencer marketing“ depăşeşte 8 mld. dolari la nivel global, conform cifrelor disponibile în Europa şi SUA, şi este în creştere accelerată. În România vorbim despre un volum de business estimat la 10 mil. euro anul acesta, cu procente de creştere care aproape se dublează în fiecare an şi peste 2.000 de influenceri relevanţi, număr de asemenea în creştere continuă.

Autor: Ioana Nita

28.11.2019, 16:37 561

MOCAPP, start-up-ul fondat în urmă cu doi ani de artistul Florin Grozea care a dezvoltat o platformă online ce pune în legătură agenţiile de marketing şi bran­durile cu influencerii potriviţi pentru proiectele lor, estimează că va ob­ţine venituri de circa 150.000 de euro în primul an de funcţionare al plat­for­mei. Aceasta a fost lansată oficial pentru pu­blic săptămâna aceasta, accesul in­fluen­cerilor fiind gratuit, în timp ce agen­ţiile de marketing/ brandurile tre­buie să plătească un abonament lunar pentru a avea acces în plat­formă - 94 euro/lună (pentru 1 brand), respectiv 230 euro/lună (pentru mai multe bran­duri).

„MOCAPP este un facilitator de business, iar cifra de afaceri de 150.000 euro estimată pentru 2020 reprezintă venituri MOCAPP şi nu include tran­zacţiile dintre branduri şi influenceri - tran­zacţii care se fac în mod direct, ajutate de tool-uri din platformă. Volumul de business pe care MOCAPP estimează că îl va facilita în primul an de funcţionare este de peste 500.000 euro”, a declarat pentru ZF Florin Grozea, fondatorul MOCAPP. El a început proiectul încă din 2017, de atunci platforma fiind testată şi îmbunătăţită în funcţie de feedback-ul primit de la agenţiile de marketing şi influenceri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO