Business Hi-Tech

Piata solutiilor CRM, in impas?

Piata solutiilor CRM, in impas?
05.05.2003, 00:00 11

Cand intr-un domeniu sau altul afacerile nu merg prea bine, de vina sunt recesiunea economica mondiala, bugetele mici sau razboiul. In industria solutiilor pentru gestiunea relatiilor cu clientii problemele au radacini mai adanci, apreciaza analistii firmei de cercetare AMR Research. Cateva tendinte, deloc de neglijat, vor marca in viitorul apropiat piata. Contractele mari cu sapte sau opt zerouri vor fi de domeniul trecutului. Solutiile de gestiune a relatiilor cu clientii (CRM) sunt o colectie de instrumente de management care pot fi cumparate gradual, nu dintr-o data iar companiile care le vand va trebui sa ofere valoare adaugata cat mai mare pentru a-si asigura continuitatea proiectelor. Dezvoltarea solutiilor CRM "in-house" va reveni la moda pana in momentul in care firmele furnizoare de astfel de solutii vor fi mai flexibile in timpul implementarilor. Afectati de reticenta sau "desteptarea" firmelor beneficiare au fost in primul trimestru al anului producatori de solutii CRM precum Siebel Systems sau PeopleSoft. Printre castigatori s-au aflat Pivotal si E.piphany.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO