Business Hi-Tech

(P) Liderul CX, Sitel Group®, accelerează transformarea globală cu Rebrand to Foundever™

(P) Liderul CX, Sitel Group®, accelerează transformarea...

Autor: Publicitate

08.03.2023, 11:27 197

Noua identitate a companiei globale conduse de fondator întăreşte misiunea de a fi echipa şi soluţiile CX din spatele brandurilor de top ale lumii cu forţa sa de muncă formată din 170.000 de oameni.

Sitel Group®, unul dintre cei mai mari furnizori globali de produse şi soluţii pentru experienţa clientului (CX), anunţă astăzi tranziţia sa oficială la Foundever™.  De când a achiziţionat Sykes Enterprises, Inc. (SYKES) în 2021, grupul şi-a consolidat poziţia în primii trei furnizori de produse şi soluţii CX din lume. Reconceperea mărcii ca Foundever reflectă angajamentul companiei faţă de inovare, dinamism şi cele mai bune produse şi soluţii CX oferite.

„Industria CX s-a schimbat drastic de când am înfiinţat această companie în urmă cu 30 de ani”, a spus Laurent Uberti, Preşedinte, Director Executiv şi Co-fondator, Foundever. „Ceea ce era odată manual şi local este acum digital în primul rând, şi global. Totuşi, CX rămâne înrădăcinată în interacţiunile dintre oameni. De peste trei decenii, am căutat să inovăm şi să ne adaptăm vremurilor, păstrând totodată un puternic element centrat pe om în soluţiile noastre. Sunt mândru să spun că am reuşit să creştem de la un startup mic la o companie globală, care asigură zilnic peste 9 milioane de conversaţii cu clienţii şi schimburi de informaţii, menite să îi ajute pe clienţii noştri să navigheze în călătoria lor de transformare digitală. Lansarea Foundever este o şansă să ne întoarcem la rădăcinile noastre antreprenoriale şi să simplificăm CX pentru mărcile pe care le susţinem.”

Combinarea puterii globale cu un spirit antreprenorial premiat şi agil permite Foundever să aibă scalabilitatea şi cunoştinţele digitale pentru a susţine mărcile de top ale lumii, în timp ce acestea dezvoltă cele mai bune strategii CX pentru clienţii lor. Cu suport disponibil în peste 60 de limbi şi mai multe locaţii în 45 de ţări, Foundever are o acoperire cu adevărat globală şi încasări de 4 miliarde de dolari. Personalul său, care este format din 170.000 de oameni la nivel mondial, oferă companiei abilitatea să servească peste 750 de mărci din America de Nord şi de Sud, Asia Pacifică, Africa şi Europa.

„Acest capitol nou în care urmează să devenim Foundever ne oferă oportunitatea să ne sprijinim pe valorile companiei care există de câteva decenii”, a spus Olivier Camino, Director de Operaţiuni Global şi Co-fondator, Foundever. „Cererea consumatorilor se schimbă şi mărcile trebuie să fie capabile să ofere experienţe clienţilor mai rapid şi cu mai multă complexitate. De când am înfiinţat această companie, am continuat să evoluăm şi să ne transformăm pentru a îndeplini nevoile zilelor noastre, găsind un echilibru între om şi tehnologie. Deoarece ştim că experienţa angajaţilor este experienţa clienţilor, ne-am angajat să menţinem o cultură a angajaţilor care este diversă şi incluzivă, creând un mediu care să ne ajute familia Foundever nu doar să îşi atingă obiectivele, dar şi să le depăşească”.

Noua marcă celebrează temelia expertizei pe care a fost fondată compania. În timp ce evoluează, organizaţia îşi menţine şi astăzi aceleaşi principii pe care a fost fondată, păstrând acelaşi nivel de curiozitate şi pasiune. „Found” reprezintă curiozitatea noastră constantă cu care încercăm să inovăm pentru a crea soluţii fundamentate, iar „ever” semnalează agilitatea şi dorinţa de a ne adapta continuu la piaţă şi la nevoile în schimbare ale clienţilor.

Compania nou branduită continuă să ofere soluţii CX la aceeaşi calitate înaltă pentru care Grupul Sitel şi SYKES sunt cunoscute, evoluând pentru a integra noi soluţii şi tehnologii de ultimă oră, analize şi soluţii CX personalizate, concepute să îndeplinească nevoile mărcilor de astăzi. Când soluţiile sunt concepute pentru clienţi, echipa Foundever se angajează să înveţe, să conceapă şi să integreze soluţii pentru a se asigura că îndeplineşte nevoile clienţilor, inclusiv cunoscând culturi individuale, valori şi modele operaţionale la nivel uman pentru a aborda provocări unice de afaceri.

Profund bazat pe valorile sale de bază de creativitate, angajament şi conexiune, Foundever oferă o varietate de servicii de înaltă calitate, inclusiv suport pentru clienţi, optimizarea afacerii, vânzări şi fidelizarea clienţilor, cât şi strategie şi design, CX pe mai multe canale, orchestrarea fluxului de lucru, self-service şi roboţi, analize şi IA, CX pentru medii de socializare, Web3, şi învăţare şi dezvoltare. Soluţiile CX ale Foundever accelerează transformarea digitală şi CX prin combinarea expertizei aprofundate cu analizele de date pentru a conduce la o transformare operaţională. Compania prioritizează de asemenea servicii precum vânzările şi fidelizarea clienţilor, suportul tehnic, suportul de back-office, colectările, şi încrederea şi siguranţa pentru a asigura suportul complet pentru clienţi.

Noul website al companiei este foundever.com.

Foundever™ în România

Foundever este prezentă în România din 2010, şi are 1800 de angajaţi ce lucrează în peste 20 de limbi pentru clienţi din industria tehnologiei, fintech, telecomunicaţii, ospitalitate, şi electronice de consum.

Compania este condusă de Benedita Miranda, care a spus cu ocazia lansării: „Sunt încântată să încep acest nou capital cu echipa în România şi în Regiunea noastră multilingvă. Noul nostru nume, Foundever™, celebrează expertiza şi fundamentul pe care este construită compania noastră. În timp ce evoluează, organizaţia îşi menţine aceleaşi principii pe care a fost fondată, păstrând acelaşi nivel de curiozitate şi pasiune. Ca Foundever™, vom continua să oferim aceleaşi soluţii CX de înaltă calitate pentru care Grupul Sitel şi SYKES sunt cunoscute, evoluând spre a reflecta angajamentul companiei faţă de inovare, dinamism şi cea mai bună livrare.

Foundever™ este un lider global în industria experienţei clientului (CX). Cu 170.000 de asociaţi în toată lumea, aceasta este echipa din spatele celor mai bune experienţe pentru mai mult de 750 de mărci digitale şi de top ale lumii. Soluţiilor sale CX inovatoare, tehnologia şi expertiza sunt concepute pentru a susţine nevoile operaţionale ale clienţilor săi şi pentru a asigura o experienţă fără probleme clienţilor în momente care contează.     

Susţinând peste 9 milioane de conversaţii cu clienţii în fiecare zi în peste 60 de limbi în 45 de ţări, Foundever combină puterea globală şi scala cu abordarea antreprenorială, agilă a culturii noastre conduse de fondator, permiţând companiilor de toate dimensiunile şi industriilor să îşi transforme CX.  

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO