Caută doar în titlu
Business Hi-Tech

Orange, cel mai mare operator de telefonie mobilă din România, adoptă chatboţii Druid în automatizarea proceselor de HR ale companiei

Druid, singura companie din România specializată în proiectarea şi dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip enterprise, anunţă implementarea unui chatbot de resurse umane în cadrul Orange, liderul pieţei locale de comunicaţii după numărul de clienţi.

Concret, la primirea oricărei solicitări, chatbot-ul validează autorul solicitării şi poziţia acestuia în cadrul organizaţiei, apoi asistă angajatul, de exemplu, în alegerea clinicii dorite pentru servicii medicale sau în completarea adeverinţelor necesare, pe baza unor şabloane predefinite. De asemenea, el răspunde întrebărilor referitoare la diversele plăţi pe care angajaţii doresc să le facă, oferind detalii utile despre întregul proces de plată.

„Mă bucură deschiderea Orange spre digitalizare. Într-o perioadă în care digitalul devine noul normal, tehnologiile conversaţionale pot oferi un atu puternic în relaţia cu clienţii şi angajaţii”, explică Liviu Drăgan, CEO Druid.

Chatbot-ul este găzduit în intranetul Orange România şi este integrat cu baza de date internă. Soluţia tehnică agreată de către cele două companii a generat o implementare hibridă, în care fluxurile conversaţionale sunt în cloud, iar conectorul cu bazele de date se află în infrastructura Orange, pentru o securitate deplină a datelor.

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.