Business Hi-Tech

Operaţiunea "Înapoi în service" pentru tablete: RIM recheamă 1.000 de Playbook-uri pentru reparaţii

Operaţiunea "Înapoi în service" pentru tablete: RIM recheamă 1.000 de Playbook-uri pentru reparaţii

Autor: Radu Racu

16.05.2011, 11:17 610

Compania canadiană Research In Motion (RIM), producătorulpopularelor telefoane Blackberry, a rechemat din circuitul devânzare 1.000 de exemplare din nou-lansata tabletă Playbook, dincauza unor probleme la sistemul de operare care ar putea punedificultăţi în instalarea iniţială a gadgetului, scrie Reuters,citând presa de specialitate de peste ocean.

Producătorul telefoanelor Blackberry anunţă într-un comunicatpostat pe CrackBerry.com că majoritatea dispozitivelor afectate seaflau în depozite şi nu au ajuns încă la clienţi. "Companialucrează la remedierea defectelor", a precizat RIM.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO