Business Hi-Tech

Olympus anticipeaza vanzari mai mari cu 30%, dupa ce si-a deschis reprezentanta locala

12.10.2007, 19:49 94

Producatorul de echipamente foto Olympus Imaging Europa a deschis o reprezentanta oficiala in Romania, scopul fiind o mai buna pozitionare a brandului Olympus si extinderea retelei de parteneri pe piata locala.
"Dorim sa sporim prezenta pe piata romaneasca a intregii game de camere foto digitale, reportofoane si binocluri, atat prin intermediul parteneriatelor existente cu distribuitorul MGT Educational si retailer-ul Flanco-Flamingo, cat si prin dezvoltarea unor parteneriate puternice viitoare cu alte retele de magazine (...) Piata locala a evoluat foarte mult in ultimii ani, clientii sunt din ce in ce mai pretentiosi, cauta produse mai sofisticate, iar noi credem ca prezenta unei reprezentante va sustine vanzarile de produse si accesorii foto Olympus", a declarat Daniel Jarul, Country Manager Olympus.
El a adaugat ca, potrivit unor calcule estimative, cota de piata a brandului Olympus in Romania se situeaza intre 10% si 15% pe segmentul produselor si accesoriilor foto, corespunzand locului trei pe piata locala de profil. "Anticipam pentru anul 2008 o crestere a vanzarilor cu 30%", a spus Daniel Jarul, care nu a dorit sa precizeze valoarea vanzarilor Olympus in Romania.
Compania a lansat recent pe piata locala mai multe camere foto, printre care SP-560 UZ este un model high-end pentru amatori, cu zoom optic de 18x, rezolutie de 8 megapixeli, tehnologie de detectare a fetei si sistem dual de stabilizare a imaginii.
Olympus ?790 SW face parte din categoria fotocamerelor fashion, dar se remarca prin rezistenta la socuri (caderi de la 1,5 metri inaltime) si prin faptul ca poate fi utilizata pana la 3 metri sub apa fara husa subacvatica.
Ondrej Typolt, director de marketing al Olympus C&S (raspunzatoare pentru zona centrala si est europeana), a precizat ca de anul viitor meniul fotocamerelor Olympus va fi disponibil si in limba romana.
Olympus concureaza pe piata de echipamente foto cu companii precum Canon, Nikon, Pentax, Sony si Panasonic.
Jarul a mai spus ca prezenta Olympus in Romania se va extinde si in zona echipamentelor medicale.
Surse din piata de profil au declarat pentru Mediafax ca vanzarile Olympus prin cei doi distribuitori din Romania au totalizat patru milioane de euro in 2006.
Parte a grupului japonez Olympus, compania Olympus Imaging Europa a fost infiintata in anul 1963 si este unul dintre cei mai importanti producatori de echipamente optodigitale profesionale.
Compania Olympus este compusa din doua divizii: divizia medicala (microscopie, diagnoza) si divizia optodigitala (bino-cluri, foto, reportofoane). La nivel global, Olympus are circa 33.000 de salariati si a obtinut in anul fiscal 2006-2007 o cifra de afaceri de 7,1 miliarde de euro.
Grupul Olympus a fost infiintat in anul 1919 sub denumirea Takachiho Seisakusho.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO