Business Hi-Tech

Naspers a intrat în acţionariatul Fashion Days, un site de shopping prezent în România şi alte 5 ţări din regiune

Naspers a intrat în acţionariatul Fashion Days, un site de shopping prezent în România şi alte 5 ţări din regiune

Cristian Ducu, CEO al Fashion Days

Autor: Adrian Seceleanu

16.05.2012, 22:27 2409

Grupul media sud african Naspers, care a mai cumpărat pe piaţa locală procesatorul de plăţi ePayment şi site-ul de anunţuri autovit.ro, a intrat în decembrie 2011 în acţionariatul Fashion Days, un site de shopping de produse fashion cu operaţiuni în România şi alte cinci ţări din regiune. Compania Corporate Finance Partners a fost consultant financiar al Fashion Day în tranzacţie.

Site-ul Fashion Days vinde exclusiv către utilizatori înregistraţi articole de îmbrăcăminte şi produse din aceeaşi gamă de la companii precum Tommy Hilfiger, Victoria Secret sau Calvin Klein. Utilizatorii se pot înregistra pe site doar dacă primesc invitaţie de la un client existent. "Tranzacţia nu a fost un exit. Managementul a rămas pe loc iar obiectivul este acum să fim cel mai mare site de shopping fashion din Estul Europei", a declarat în cadrul conferinţei Ronewmedia Cristian Ducu, CEO al companiei, fără a oferi alte detalii.

România este centrul operaţional pentru Fashion Days şi în acelaşi timp cea mai mare piaţă dintre cele pe care activează compania, a spus Ducu.

În 2009, compania FASHION DAYS SHOPPING S.R.L. a avut o cifră de afaceri de 642.359 lei potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor din România, însă nu este clar dacă această sumă acoperă rulajul de pe toate pieţele pe care activează compania.

Compania Fashion Days era controlată printr-o firmă înregistrată în Elveţia.

Grupul media sud african Naspers a realizat mai multe achiziţii pe piaţa locală, printre care compania ePayment sau autovit.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO